-

AWAS! Rahsia ini bakal membuatkan rakan-rakan anda TERKESIMA disebabkan 90% perubahan pada diri anda

 

NAK CANTIK DAN SIHAT SEKALIGUS?

CIK A SEMAKIN AWET MUDA TANPA BOTOX DAN PEMBEDAHAN PULUHAN RIBU RINGGIT

MALAH TUAN Z TELAH KEMBALI SIHAT DAN BERTENAGA TANPA PERLU MELALUI KELECEHAN MENGAMBIL SUPPLEMENT/UBAT DAN TANPA BERSUKAN BAGAI NAK RAK

HA! BIAR BETUL???

 

YA BETUL! TANPA PERLU MENGORBANKAN PULUH RIBU RINGGIT DAN TANPA KELECEHAN MAKAN SUPPLEMENT DAN BERSUKAN EKSTREM, ANDA MAMPU KEMBALI CANTIK DAN SIHAT.

 

SILA TERUSKAN PEMBACAAN ANDA JIKA MAHU CANTIK & SIHAT

 

TAHUKAH ANDA?

Pemakanan yang tidak sihat seperti makanan bergoreng, banyak lemak, kandungan garam dan gula yang tinggi, minuman air bergas dan  gaya hidup yang kurang bersenam dan tekanan hidup menyebabkan sel-sel, tisu-tisu, organ-organ, sendi-sendi dan seluruh tubuh badan akan berasid dan mudah dijangkiti penyakit!

 

Bagi pesakit yang mengambil XXX selama 3 hingga 6 bulan, ia boleh menurunkan kadar kolesterol, glukos dalam darah dan tekanan darah tinggi

(Oleh : Shanghai Journal of Protective Medicine, 2001)

 

Penyebab utama sisa toksin dan lemak tidak dikeluarkan dari badan adalah gaya hidup kita seperti waktu istirehat tidak teratur dan pemakanan yang tidak dikawal. Oleh kerana sisa toksin yang ada dalam tubuh kita bersifat asid, maka yang paling baik untuk mengatasinya adalah dengan XXX. Dengan demikian proses penuaan dapat diperlahankan ke tahap maksimum, juga dapat mencegah penyakit.

(Oleh: Sang Whang, Pengarang Buku Reverse Aging)

 

Dengan XXX, ia dapat meneutralkan asid berlebihan pada perut dan sekaligus merawat masalah gastrik dan pedih ulu hati secara efektif

(Oleh : Annals of Otology, Rhinology & Laryngology, 2012)

 

"Saya merupakan pesakit gastrik yang bergantung pada ubat dan perlu makan mengikut jadual yang ditetapkan. Tetapi sejak mengamalkan XXX, sakit gastrik sudah amat jarang datang dan saya sudah tidak bergantung pada ubat lagi." Puan Tina, KL (Feb 2017)

Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.

"Ramai yang menegur saya kelihatan awet muda, berseri-seri dan nampak sihat bertenaga jika dibandingkan dengan umur saya yang sudah mencech 50-an. Memang benar-benar tak sangka hanya dengan mengambil XXX, saya kini lebih yakin diri dan jarang mendapat sakit, alhamdulillah." Puan Aisyah (Feb 2017)

  Disclaimer: Testimoni di atas adalah dari pengguna produk kami yang sebenar. Namun hasil mungkin berbeza mengikut keadaan dan kesihatan pengguna.


Ini adalah sebahagian kejayaan pelanggan yang amat berpuas hati dengan tahap kesihatan dan kecantikan mereka sekarang. Mereka juga asalnya adalah manusia biasa yang sedang mencari-cari penyelesaian kepada masalah masing-masing. Malah mereka skeptikal dengan produk-produk kecantikan segera, supplement dan pembedahan berkos puluhan ribu ringgit kerana kesannya yang tidak kekal dan  pelbagai kesan sampingan.

 

ANDA INGIN JADI SEPERTI MEREKA?

 

Mereka adalah antara ribuan pengguna yang amat berpuas hati setelah mendapat manfaat mengamalkan XXX selama sekurang-kurangnya 3 bulan dan ke atas. Tanpa kos yang mahal, ianya sangat mampu milik untuk semua orang.  Apakah XXX?

 

Jawapannya adalah AIR ALKALI dari penapis air beralkali ion!

 

APAKAH ITU AIR ALKALI?

 

Air alkali (yang keluar dari penapis air beralkali ion) adalah air yang telah mengalami proses penambahan ion hidroksida iaitu (OH-) dan ion calcium ataupun oksigen dan ion mineral alkali seperti (sodium, potassium, magnesium dan calcium). Proses penghasilan air alkali ini akan meningkatkan kandungan mineral dalam air dan pH air akan meningkat tinggi sehingga 8.0-10 pH. Air minuman yang bersifat alkali adalah yang paling sesuai untuk tubuh kerana dapat meneutralkan asid dan mengeluarkan toksin dalam tubuh badan. 

 

Contoh air beralkali semulajadi adalah air zamzam. Untuk mendapat kesan yang optimum, khasiat air alkali seperti air zamzam perlu diminum secepat mungkin setelah ianya diambil dari tanah. Persoalannya, mampukah kita mendapatkan khasiat secara optimum?

 

NAK TAHU CARA MUDAH, MURAH DAN EFEKTIF UNTUK MENDAPATKAN AIR ALKALI DARI PENAPIS AIR BERALKALI ION TANPA MEMUSNAHKAN KHASIATNYA?

 

Oleh kerana kesukaran mendapatkan khasiat dari air zamzam, maka mesin penapis air beralkali ion dicipta bagi membolehkan semua golongan mampu mendapatkan khasiat air alkali bila-bila masa dan di mana sahaja untuk kesihatan dan kecantikan semua peringkat umur. 

 

KENAPA KITA SANGAT PERLU MEMINUM AIR ALKALI?

 

Air alkali dari penapis air beralkali ion adalah berbeza dengan air yang biasa kita minum dimana air alkali mengandungi kandungan ion negatif yang tinggi serta memiliki tahap didih, kepekatan dan ikatan molekul yang berbeza dengan air paip. Keadaan ini menyebabkan air alkali mampu menyerap masuk ke dalam sel 3 kali ganda lebih cepat berbanding air paip. Struktur molekul yang lebih kecil mampu meningkatkan proses pembuangan toksik yang lebih efektif.

 

Ion alkali iaitu (OH-) dan ion calcium adalah sumber anti-oksida yang sangat kuat dan apabila ia dalam bentuk cecair bahan ini mampu masuk terus ke dalam sel dan meneutralkan radikal bebas tanpa perlu mengalami proses metabolisma, tidak seperti pil vitamin C, vitamin E dan sebagainya.

 

Air alkali yang dihasilkan dari penapis air beralkali ion ini juga meneutralkan asid dalam badan dan menyeimbangkan pH badan iaitu (6.9 – 7.2). Badan kita memerlukan nisbah keadaan asid : alkali yang seimbang iaitu pada nisbah 4 : 1 ( 4 bahagian alkali dan 1 bahagian asid ) atau 80% alkali dan 20% asid. Makanan yang kita makan boleh terdiri dari asid atau alkali, dan makanan ini apabila di akhir proses penghadaman akan meninggalkan hampas ataupun yang dinamakan (end product). Hampas ini boleh terdiri dari alkali atau asid bergantung pada kandungan mineral yang terdapat dalam makanan.

 

Apabila badan kita melalui proses metabolisma, makanan tadi akan dibakar untuk mendapatkan tenaga dan sebahagiannya akan disimpan menjadi asid lemak dan asid lemak tadi disimpan di beberapa tempat biasanya dibahagian bawah kulit, peha, tisu dan organ. Apabila pengumpulan asid lemak ini berlebihan maka keadaan ini akan menggangu pH darah kita dan keadaan ini dinamakan acidosis.

 

Asidosis kemudiannya menggangu perjalanan sistem kelejar dan fungsi organ. Keadaan ini sekiranya berlarutan akan mengundang kepada pelbagai jenis penyakit.

 

Asidosis akan menyebabkan pelbagai penyakit seperti arthritis, darah tinggi, sakit kulit, dan penuaan. Ini boleh diatasi dengan pengambilan makanan yang beralkali iaitu dengan nisbah alkali – asid 4:1 dan pengambilan air yang banyak.

 

MASIH TAK PERCAYA LAGI?!

 

APA PULA KATA DOKTOR PAKAR MENGENAI AIR ALKALI DARI PENAPIS AIR TERBAIK INI?

 

"Selepas bertahun - tahun dengan kajian klinikal berterusan yang sangat positif keatas beratus-ratus pesakit, saya berpendapat bahawa (air alkali) ini akan mengubah cara para pengamal kesihatan dan orang awam terhadap pendekatan keatas isu kesihatan mereka pada tahun-tahun yang mendatang. Cadangan saya ialah minumlah air alkali di mana-mana sahaja yang mungkin."

(Oleh: Felicia Drury Climent, Adjunct Professor, City College, New York, Penulis Buku Acid Alkaline Balance Diet)

 

LAGI?

 

"Saya telah menggunakan lebih daripada 5000 gelen  air alkali ini untuk hampir semua jenis masalah kesihatan. Saya rasa bahawa air alkali boleh memberi manafaat kepada semua orang."

(Oleh Dr. Theodore Baroody, Penulis Buku Alkalize or Die)

 

NI ANTARA KEGUNAAN LAIN AIR ALKALI DARI PENAPIS AIR TERBAIK NI

 

Kegunaan Am

====

Bahan-bahan toksid & kimia dalam daging, makanan laut, buah-buahan serta sayuran boleh dikurangkan dengan merendam dalam Air alkali ..

 

Seperti mana yang saya menggunakan produk ini, terutamanya dari segi sayuran, ianya nampak lebih fresh, rasanya asli, terutama yang selalu kita makan ialah daud salad. Kerana ianya tidak perlu dimasak. Rendamkan dalam masa lebih kurang 20 – 30 minit. Adalah lebih baik jika anda merendam secara berasingan satu mangkuk/besen dengan menggunakan air paip biasa dan satu lagi air alkali , kerana anda sendiri dapat menilai rasaya.

 

Meningkatkan Sistem Metabolisma Badan

====

Air alkali berupaya untuk menghilangkan keletihan, meningkatkan daya imunisasi.

Memang betul, Air alkali membekalan oksigen dalam air, kandungan molekul-molekul dalam airnya halus serta senang diserap oleh tubuh badan kita. Dalam erti kata yang mudah, mengantok dan keletihan pun boleh hilang.

 

Masakan

===

Masakan akan menjadikan lebih sedap, berkhasiat dan tahan lebih lama tanpa perlu pengawet tambahan.

 

Minuman

====

Air alkali meningkatkan rasa asli dan lebih sedap diminum.

 

Kecantikan

===

Menggunakan air alkali untuk kulit, dapat mengekalkan kelembapan dan pH kulit dengan seimbang. Mencuci muka menggunakan air alkali dapat menggurangkan jerawat dan bintik-bintik hitam.

 

Cucian

====

 

Molekul-molekul air alkali yang kecil senang meresap ke dalam daging dan makan laut, untuk mengurangkan bau hanyir, dan menambahkan kesedapannya apabila dimasak.

 

Memiliki kandungan oksigen yang tinggi sehingga dapat menguatkan sel serta organ tubuh

1. Meningkatkan daya tahan penyakit dan daya penyembuhan.

2. Bebas dari logam berat,kotoran terlarut,bahan kimia terlarut, kuman dan bakteria.

3. Mengandungi zat mineral yang diperlukan oleh badan.

4. Selamat diminum terus tanpa perlu dimasak dan tanpa kuasa elektrik.

5. Menapis 100% bahan pencemar dan 650 bakteria yang biasa terdapat didalam air yang tercemar

6. Air alkali mempunyai khasiat dan tenaga unutk menjadikan makanan dan minuman lebih segar.

7. Nasi menjadi lambat basi, elok untuk diminum bersama ubat dan membuat air buah-buahan

8. Lebih berkhasiat berbanding dengan air suling dan R.O



MEMPERSEMBAHKAN COWAY INCEPTION! PENAPIS AIR TERBAIK, TERMURAH & HIBRID PERTAMA DI MALAYSIA YANG DIBERIKAN PENGIKTIRAFAN HALAL JAKIM


KENAPA KORANG PERLU PILIH COWAY?

1.Menghasilkan air minuman NANO bermineral dan air beralkali melalui penggunaan 1 penulen air sahaja dengan kos yang berpatutan SERENDAH RM6.50 SEHARI SAHAJA!

2.Selain menghasilkan air minuman bersih bersuhu panas (97°C), suhu bilik dan suhu sejuk (4°C), Coway Inception juga merupakan yang PERTAMA DI DUNIA yang menghasilkan air beralkali bersuhu sejuk (4°C)

3.Di bahagian hadapan Coway Inception ini terdapat butang untuk penetapan jenis air dan suhu air bagi memudahkan pemilihan dibuat oleh pengguna

4.Memiliki MOD PENJIMATAN ELEKTRIK PINTAR / “Smart Power Saving Mode” untuk membantu menjimatkan tenaga elektrik pada waktu malam melalui sensor yang mengesan cahaya

5.Mempunyai fungsi cucian secara automatiknya selepas pengekstrakan air setiap 7 jam menjamin penyediaan air yang bersih dan selamat untuk pengguna

Ia mempamerkan aras air semasa

6.Memiliki CIRI KESELAMATAN – terdapat butang “Hot Water Lock” untuk mengelakkan anak anda mengalami risiko terhadap pengambilan air panas

7.Memiliki CIRI KESELAMATAN – terdapat butang “Button Lock” untuk mengelakkan pengambilan air alkali tanpa kawalan terutamanya di kalangan anak-anak anda

 

PENAPIS AIR TERBAIK DARI COWAY NI SESUAI TAK UNTUK SAYA, RYSSA?

 

Penapis air terbaik bernama Inception ni sesuai untuk:

Semua lapisan umur kecuali bayi

Kepada yang ingin awet muda

Kepada yang ingin menjaga kesihatan

Seseorang yang badan berasid

Penggemar daging

Mengalami masalah gastrik

Penghidap gout

Orang yang pedih ulu hati

 

SAYA NAK! SAYA NAK! MACAM MANA SAYA NAK DAPATKANNYA?

 

>>>>>>>>>KLIK DI SINI UNTUK BELI<<<<<<<<<<<<

RYSSA 012 230 7403

 

RYSSA, MACAM MANA DENGAN HARGANYA?

 

Coway Inception adalah penapis air murah tetapi berkualiti tinggi! Buktinya, penapis air alkali jenama lain di pasaran yang menghasilkan air alkali juga harganya paling murah RM12,000! Tambahan lagi, Coway Inception memiliki tangki penyimpanan air di dalamnya serta memiliki 2 suhu air alkali iaitu air alkali sejuk dan air alkali suhu bilik berbanding jenama lain tiada dua ciri utama tadi.

 

Yuran pendaftaran adalah RM200 + 1 bulan bayaran bulanan RM195 jadi jumlahnya RM395 untuk bayaran pertama, manakala RM195 untuk bulan-bulan seterusnya selama 5 tahun. Dengan bayaran bulanan RM195 tu tuan/puan boleh menikmati:

 

1. Barang yang berharga RM7,500 tanpa perlu bayar RM7,500 sekaligus

2. Kesihatan & kecantikan yang diimpikan selama ni

 

WOW! MENARIK! TAKDE PROMOSI KE RYSSA?

 

ADA! 2 PROMOSI TERKINI KHAS UNTUK U'OLLS YANG NAK CANTIK & SIHAT ADALAH

 

1.1 tahun servis PERCUMA dengan pembelian secara tunai

2.Diskaun sebanyak 5% bagi pembelian secara “sewa beli” dengan bayaran “advance” selama setahun + 5 tahun servis PERCUMA + penukaran penapis PERCUMA mengikut jadual penukaran yang telah ditetapkan

 

JOM BELI SEKARANG SEBELUM KEHABISAN STOK SUPAYA KORANG TAK NANGIS KAT TEPI BUCU KATIL NANTI!

 

>>>>>>>>>>>>>KLIK DI SINI UNTUK BELI<<<<<<<<<<<<

RYSSA 012 230 7403

OFFER ADALAH TERHAD, MARI BELI SEKARANG!!

 

>>>>>>>>>>>>KLIK DI SINI UNTUK BELI<<<<<<<<<<<<

RYSSA 012 230 7403


Disclaimer: Apa yang kami nyatakan di web ini adalah benar dan tepat mengikut fakta semasa dan dari ulasan pengguna sebenar. Pengguna dinasihatkan menggunakan produk ini seperti arahan pada produk. Namun kami tidak bertanggungjawab jika sebarang masalah/komplikasi berlaku kepada pengguna di atas penggunaan produk ini. Pihak pembeli tidak dibenarkan membatalkan sebarang pembelian atau meminta pemulangan deposit jika kedaruratan adalah disebabkan dari pihak pembeli. Pihak kami akan memulangkan deposit jika tekanan air di rumah pembeli adalah kurang dari 5psi dan jika pembeli berkait dengan masalah CTOS yang kronik.

Perhatian! Sila lengkapkan borang di bawah.

Ruangan yang wajib diisi